Monday, November 29, 2010

An impression of our wintermarket


Yesterday we had a great day, very cold and cozy. The wintermarket went great and we had some really lovely visitors, friends, family and bloggers( so nice seeing Josha + family and Kay again). The girls did a great job running their little cafe, the hot chocolate with wipped cream was favourite and the cookies went well too ;-) Their shop inside looked so pretty and I loved seeing them in action, as you can understand they almost sold out!

19 comments:

Makeminemidcentury said...

That's so beautiful. I'd have been there in a shot! And left with a wheelbarrow full!

But so far away ...

Moois van mie said...

Dat zag er ook tof uit zeg !
Ik heb dit weekend ook een open weekend gehouden bij mij thuis met mijn juwelen en dat was erg tof ! Gelukkig is niet iedereen die ik uitnodigde gekomen trouwens, want het was al veel te vol eigenlijk. Dus voor de volgende keer moet ik daar een andere oplossing voor vinden.
Maar het was zooooo gezellig !
Het was daar blijkbaar een geschikt weekend voor want ik lees het nog op blogs hier en daar ;)

joanie said...

What a wonderful, family market. I hope you had lots of visitors and a lovely day :)

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl said...

wat zul je trots zijn geweest, het ziet er prachtig uit! En wat een leuke meiden zeg!!

Isabelle said...

it looks great !!! I wish I could visit ...

Herr Janosch said...

So cute!

heleen said...

Het ziet er zo leuk uit, geweldig om dat zo met je meisjes te kunnen delen!

Molly said...

This looks beautiful! What fun you must have had, and your girls are so adorable. How I wish I could've visited you too!

MUS said...

ja leuk gister! …vonden we alle 5 trouwens.
en de schortjes van de meiden, moeten ook rokjes worden! :)

mon petit enfant said...

Just LOvely Erika!What a wonderful start for Christmas.. It certainly does look cold:)

Studio Van San said...

Ik wou dat ik er bij was geweest! (Ik stond zelf op een markt zondag... buiten.... bij -2 !) 't Ziet er geweldig uit, Erika, en fijn zo met je meisjes!

Unni Strand said...

It looked like a fantastic market!
Well done!

nina said...

Oh you make such an incredibly creative family together, wow! Wish I could have visited!

Eefje said...

Wat een gezelligheid, en heerlijk, dat je dit samen met je dochters kan doen!

Anonymous said...

Leuk hoor, ook goed idee! Jammer dat ik niet kon komen, als alles over is en uitgepakt ga ik je mailen voor inderdaad zo'n ruil actie!

Marieke said...

Wat leuk zeg! Jammer dat je zo 'ver' weg woont anders was ik ook zeker even een kop warme chocolademelk bij jullie komen drinken!

diplodoc said...

What a wonderful market!! I wish I could have visited you!

Masami, Miho, Naomi said...

L o v e l y * *

check, our blog!

miho

julia said...

This is A-M-A-Z-I-N-G!